Įvyko mokymai „Dzūkijos piliakalnių kelio produktas, jo rinkodara“

2019-06-03 17:18

2019 m. gegužės 30-31 d. įvyko teritorinio projekto „Dzūkijos piliakalnių kelias“, Nr. 44TT-KV-18-1-03519-PR001, dviejų dienų mokymai tema „Dzūkijos piliakalnių kelio produktas, jo rinkodara“. Mokymų metu kelionių agentūros UAB „Kelionių laikas“ direktorė  Ilona Jozėnienė papasakojo apie keliautojų pageidavimus ir poreikius turistaujant, apie kelionių galimybes mažuose miesteliuose bei kaimiškose teritorijose. Lektorė negailėjo patarimų, subūrė visus piliakalnio globėjus, paslaugų tiekėjus ir bendruomenių narius diskusijai, kurios metu buvo aptarta ką nori atrasti ir pamatyti šių dienų keliautojas. Trakų istorijos muziejaus muziejininkė, archeologė Nijolė Vailionytė papasakojo apie archeologinius radinius piliakalniuose, jų panaudojimą savo krašto reprezentuojančio suvenyro gamybai. Lietuvos archeologas, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto dekanas, profesorius  Rimvydas Laužikas supažindino mokymų dalyvius su piliakalnių maistu. Pasakojo ką valgė Lietuvos gyventojai XIII–XIV a, pristatė piliakalnių laikų maisto receptus. Dėstytojas negailėjo įdomių faktų, dalinosi savo istorijos ir gastronomijos žiniomis, atsakė į visus dalyvių užduodamus klausimus. Sekančią dieną dalyviai mokėsi rinkodaros. Donatas Jonikas, ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas, supažindino su rinkodaros ant vieno lapo nauda. Buvo pasiūlyti būdai kaip pritraukti investicijas, kaip bendradarbiauti. Mokymų dalyviai dirbo grupėse, svarstė galimybes kaip sudominti turistus, įvertino grėsmes bei galimybes kuriant piliakalnių produktus, pasiruošė preliminarius rinkodaros planus, kuriuos vėliau dirbdami grupėse bandys tobulinti.

 






Atgal